Direktlänk till inlägg 25 juni 2012

Utomlands ja tack!

Av chansar - 25 juni 2012 12:28

Då återgår vi till vardagen igen. Sista extra helgen innan Jul är nu avklarad. Känns tungt att vi nu inte kommer att fira något extra såvida vi inte ska fira Halloween. Men det vi får glädja oss åt eller iallafall hoppas på är en sol rik sommar.

Dock har jag redan tagit ut min semester så jag har inte ens det att se fram emot, men jag får se bakåt istället på alla minnen från Thailand och Grekland. Så jag klagar absolut inte, jag har haft en superskön vinter och vår. Hoppas nu bara på lite sommar här hemma fast jag ska arbeta. Det är alltid lite  lättare att gå upp pp morgonen om solen lyser.

Vet bara inte om jag får njuta i ensamhet eller tillsammans med min sambo, då han blivit erbjuden ett arbete i Norge. Tusan..... jag vill också göra något annat för att bryta vardags tristessen! Rättare sagt jag SKA göra något annat, det är bara att jag ska komma på vad jag vill göra. Men det är ju inte att tänka på att lägga in om tjänstledigt under semester perioden. Men efter sommare så kommer det att ske.... men vad? Någon som har lite tips på var man kan söka sig någonstans? Gärna utomlands och med värmare klimat här hemma. För man blir ju nästan deprimerad bara genom att tänka på vintern!!!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av chansar - 21 juni 2012 10:25


Har suttit här och kollat efter lite kläder på olika hemsidor. Tiden bara springer iväg, men det är klart ett snabbare sätt än att springa runt på köpcentra. Det är förståss oftast roligare att gå iväg och kolla i affärerna men när man arbetar som ja...

Av chansar - 20 juni 2012 11:31

Jag satt här och skrev mitt första inlägg när jag hörde hur kattluckan öppnades och slogs igen. Inget konstigt alls men kort därefter hörde jag ljud som inte hörde hemma i huset. Jag gick för att se vad det var direkt efter jag var klar med mitt förr...

Av chansar - 20 juni 2012 10:19

Detta är min absolut första bloggdag. Tänkte prova och se om det är något för mig. Jag har aldrig varit någon dagboks person men delar gärna med mig av mina tankar kring vardagen. Just nu har jag många funderingar kring att göra något annat än det ja...

Presentation


Sverige med inbundna, avståndstagande människor eller utlandet med värmare klimat och vänliga människor?

Mina Favoriter!

Tjäna pengar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012
>>>

Ovido - Quiz & Flashcards