Alla inlägg den 21 juni 2012

Av chansar - 21 juni 2012 10:25

Har suttit här och kollat efter lite kläder på olika hemsidor. Tiden bara springer iväg, men det är klart ett snabbare sätt än att springa runt på köpcentra. Det är förståss oftast roligare att gå iväg och kolla i affärerna men när man arbetar som jag idag från klockan 13.00 så är det inte många andra som är lediga utan då får man gå iväg helt själv. Sällskap av goda vänner är helt klart att föredra men jag är ingen älskare av att springa runt i affärer stup i kvarten. Man får helt enkelt välja sina tillfällen. Något av det värsta som finns är tex att jul handla i sista stund eller att handla överhuvudtaget kring storhelger så som Midsommar. Det är trång om plats i affären, folk är stressade och lätt irriterade. Den annars rätt tråkiga och tillbakadragna svensken blir full av energi på gott och ont. Leendet som annars visar sig ibland har nu bytts ut mot arga ansiktuttryck för att de blir påkörda på hälarna, någon tränger sig, personen framför tar sista varan på hyllan så man måste vänta på att någon kommer och fyller på. Och var och varannan person tänker för sig själv..... Varför måste alla handla precis när jag ska handla!!!!


Men men, tillbaka till ämnet! Nu har tiden sprungit iväg ännu mer så det är allt dags att göra sig iordning för arbetet.

Tänkte dela med mig av vad jag har funderingar på att köpa. Är lite velig men får fundera under dagen.      


Ni kanske kan hjälpa mig genom att kommentera vad ni tycker om dom :)

Tack på förhand och ha en riktigt bra midsommar allihopa.

Presentation


Sverige med inbundna, avståndstagande människor eller utlandet med värmare klimat och vänliga människor?

Mina Favoriter!

Tjäna pengar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012
>>>

Ovido - Quiz & Flashcards